Onsdag

Tjululu.

Ja hann inte skriva mer igår hehe :p

Igår var det giganten-invigning bredvid stinsen ni vet bredvid ica maxi där så d var rea...
Värsta köerna asså! d såg fan ut som om d var en konsert haha ;p t.o.m köer utanför butiken,de släppte in några i taget så d inte skulle bli proppfullt i butiken hehe.Där inne var d kaos,alla krigade haha :o vissa saker var redan slut,alla köpte värsta plasma tv,datorer kameror,dammsugare o sånt.Ja åkte dit med min familj.omg,köerna till kassorna asså!
skiiiiiiit långa...ibland visste man inte vart köerna började för de var typ i hela första våningen :S d gick i snigelfart asså,stod fan 2 timmar i kassan!!!!!! fick ont i fötterna,aj :(  klockan var typ 10 på kvällen när vi skulle hem haha,vi åkte dit ganska sent typ 6-tiden :S haha,invignings-rean började alltså kl 7 igår morse och haha omg,d var en man som typ pratade med en kille som jobbade där o han sa att d t.o.m var folk som tältade dagen innan!!!!
de tjänade säkert skit mkt pengar...de delade oxå ut godis eftersom d typ var skit långa köer :o
min syster köpte en ny digitalkamera och ipod :D

Idag ska jag inte göra nåt speciellt,är väldigt trött så ska bara fixa mig nu o gå hem till fatih :)

hejdå<3



Kommentarer
Postat av: Camilla

Min syster o morsa gick oxå till invigningen :o de köpte typ plasmatv o sånt haha XD min morsa fick huvudvärk o d var varmt sa hon =( stackarn,tur att jag inte gick dit för jag blir lätt arg när d e så mycket folk o varmt haha :p

2008-07-23 @ 15:16:43
URL: http://caamiiillaas.blogg.se/
Postat av: Anna

min syster gick på invigningen,hn köpte en ny digital- och video kamera och en ny mobil :]

2008-07-23 @ 15:19:59
URL: http://caamiiillaas.blogg.se/
Postat av: Anna

mega fin blogg asså<3

2008-07-23 @ 15:20:20
Postat av: Carro

var d ganska billigt? :]

2008-07-23 @ 15:26:13
Postat av: Linn

Ja d var faktiskt ganska billigt!

2008-07-23 @ 15:28:01
Postat av: Pia

Jag och min pappa åkte oxå dit! Vi köpte massor t.e.x en ny tv,spis och sånt för vi har precis flyttat hihi :)

2008-07-23 @ 15:29:40
Postat av: Sofia

ååh ja visste inte att d var invigning =( annars skulle jag definitivt gå för jag behöver en ny mobil :/

2008-07-23 @ 17:19:32
URL: http://soooffiiaass.blogg.se/
Postat av: Josefin

thihi,jag skulle aldrig tälta likosm orka :P

2008-07-23 @ 17:20:05
Postat av: Caroline

hahahaha vilken gullig smiley =)

2008-07-23 @ 17:23:21
Postat av: emma

söt smiley :p

2008-08-02 @ 19:00:03
URL: http://mmilkshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0