Fredag

hej!

Idag vaknade jag kl 11 'stolt' fastän jag gick och la mig halv 4 men äsch,jag tittade ju på prisonbreak!
oh,nu måste jag vänta ända tills på måndag för att se prison break =( de borde visa alla dagar!!!
jag kom precis hem från kista bibliotek,jag hade reserverat en bok som hade kommit så jag hämtade den!
ja gick inte in till gallerian för jag ska gå dit om en stund med tjejerna :p
jag lagade en jättegod pastasallad till lunch! det var typ en massa sallad,oliver,kyckling o sånt :D

idag har jag på mig ett par stuprörsjeans,svart topp och en grå munkjacka och svarta ballerinaskor...
oh va varmt d är! men nu ska jag titta på tv en liten stund,

hejdå<3


Kommentarer
Postat av: Lovisa

prison break är superbra!

2008-07-27 @ 00:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0